Buenos dias!

Tog mig en rejäl sovmorgon idag, men det behövdes för nu känner jag mig utvilad.  Igår blev det en mysdag med mig själv och självklart godsakerna brevid ;) Inga godsaker inget mys!

Hade underbar dröm inatt, drömde att bebisen föddes. Det enda jag gjorde med HONOM (det var en liten pojke) var att pussa på honom och krama om honom. Ni vet ju när bebisar är små så har dem alltid munnen öppen? när man kommer fram med sina läpper eller någon sak.. Så vi pussades massor! Jag längtar!


Du är så fin! jag längtar efter dig..

Kommentarer
Postat av: emplan

Säger ju att det är en kille :D<3

2010-05-29 @ 15:32:48
URL: http://emlikarlsson.blogspot.com/
Postat av: Anonym

naaw.. :)

2010-05-30 @ 10:40:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0