Bday

Har haft en bra födelsedag, bättre än förväntat.
Var först hos läkaren på mvc, sedan nere på stan och lämnade lite papper.
Kom hem och fick tååååårta och present, och snart ska jag ner och fika med isabel också :)
Tack alla för alla gratulationer, har fått över 40 grattis på facebook, förväntade inte mig så många!
Och fick världens finaste "present" av min pojkvän. Den finns på facebook, på mina filmklipp.
Kommer även ladda upp den här senare ikväll eller imorgon!

Halva dagen avklarad, nu återstår resterande..


Kommentarer
Postat av: amanda

Va bra!! :D



Hoppas att du kommer lägga upp den så vi (jag) som inte har facebook kan se!!! :D



Jaaag veeet!! Jag vill, jag vill, jag vill också ses!!!! :)

2010-05-05 @ 17:43:39
URL: http://mramandaforsberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0