Antirökare förblir jag

Kom på att för 3 dagar sen så var det 1 månad sen jag släckte ciggaretten!
Alltså har jag varit rökfri i 1 månad och 3 dagar, och vad fräsch jag känner mig måste jag säga..

Saker man inte lagt märke till själv som rökare är att vi stinker i munnen, hur fan kunde en rökfri kille kyssa mig? Kläderna luktar fimp, inte rök som man trodde..( hjälper inte med parfym ) Och sist men inte minst, FINGRARNA usch säger jag bara.. Det är som en askopp med en massa fimpar istället för en hand med 5 fingrar..

Men jo det positiva med rökningen var att det var som en tröst och en hjälpande hand när man kände sig stressad :) Allstå så hjälpte den vid många stunder, men nej tack nu förblir jag rökfri!


Kommentarer
Postat av: fabiola

vänta bara mickis nu i början hatar du ciggg .. ja va likadan men nu går ja runt o e svin röksugen hela tiden.fråga din barnmorska de kommer komma sen o då blire jobbigt när andra röker fyfan säger ja bara hah xD

2010-03-15 @ 13:19:32
URL: http://fabioladuvet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0