Advokat & arbetsförmedling

Min morgon har varit ganska hektiskt, mitt liv är inte hektiskt vanligt viss...
Och stresstålig är jag inte heller, kanske bör vänja mig?
Men ifall, blev en tidig morgon och inte var man på topp för att klockan var så lite, men så fort man drog upp persinerna och såg solen lyssna in, måste säga att det gör ens dag!!

Efter ett evigt halkande och letande på vägen till advokaten hittade jag fram, och höll på att skita ner mig!
Har ni varit inne i någon trappuppgång på drottninggatan? Det påminner iaf om ett spökhus, dessa gamla titanic hissar och alla statyer plus krumilurer i taket! Kunde nästan se mig den döda bruden, som hoppat från taket för att hennes man bedragit henne, och nu skulle hon hämnas på alla andra kvinnor..
usch jag sprang upp, för hissen vågade jag inte heller ta.. Men vilken tur att man iaf har livlig fantasi ;)

Men för att göra allt detta kort, som det inte blev.. så gick det bra hos advokaten och jag förväntar mig rättvisa..
Och på arbetsförmedlingen gick det med bra, nu är man en aktiv jobbsökare :)




Kommentarer
Postat av: emplan

Bra det gumman, Det är bara kämpa vidare!

2010-03-06 @ 11:00:20
URL: http://emlikarlsson.blogspot.com
Postat av: kim

vad gjorde du hos advokaten

2010-03-08 @ 22:46:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0