Vila

Har precis ätit mat tilllagade potatiskrocketer, kött och bearnaisesås. Och självklart sallad till med en massa citron. Citron är något av det godaste som finns, med en massa salt på.

 Nu tänkte jag lägga mig ner och vila, har så förbannat ont i ryggen, tror det mer är brösten som väger än magen. Har även börjat med en massa bäcken/rygg övningar som tydligen ska lindra lite. Så vi får se längre fram om det har gjort någon nytta eller bara tagit mycket av min tid.

Och jag som ska bära lite idag, ryggen kommer få ta stryk idag igen.

Kommentarer
Postat av: melissa

hahaha min första period under graviditeten knarkade jag citroner med salt på hahaha likaså emelie (juanitos tjej) det måste va ngt med graviditet och citron alltså hahah

2010-06-14 @ 22:26:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0