Tvättdag

Har precis varit och slängt i 2 tvättar, dock återstår det 2 maskiner till. Passar på och tvätta det mesta medans man har tiden. Imorgon ska jag upp och göra en massa ärenden tidigt igen.

Berättade ju i förra inlägget om att jag varit på arbetsförsmedlingen, och kan förklara lite av det jag var på möte om, dock förstod jag inte så mycker heller. Men aktivitetsbidrag kallas de och man får pengar i månaden och man ska göra någonting(?) varje dag från 8-17 ( som ett jobb). Haha så mycket förstod jag men det blir nog bra.

Nu ska jag ta mig ett fot bad och försöka få mina fötter att må bra! Dem har svullnat skapligt mycket nu :( aj aj.

Kommentarer
Postat av: Emily

pobresita de e döjobbigt när fötterna svullnar upp :( De e ju all vätska kroppen får när man är gravid.. JAG ÄR SÅ AVIS!

2010-06-03 @ 09:22:46
URL: http://agressia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0