Tapeterna!

Kommer inte bli så mycket skrivande i min blogg ett tag framöver, min data kraschar när som helst och behöver vila. Den låter jätte konstigt och laddaren luktar lite brännt..

Idag har jag iallafall varit på mitt områdeskontor och fixat så jag får mitt badkar snart, och nu har jag även fått beviljat att jag får färg och tapeter + jobbmaterialet. Så ska ner och välja/hämta tapeter och färg nu i veckan. Det kommer bli så snyggt i lägenheten.

Nu ska jag vänta på att isabel ska komma hem hit, så ska vi mysa lite. Har varit och köpt hem en massa fika, cola, mazariner,munkar och vaniljmunkar haha.. Så innan vi proppar i oss de ska jag sätta igång med maten.

Kommentarer
Postat av: Amanda

joooo klart du kommer!! vi ska lösa det!!!! :D Annars får du våldgästa oss!! :)

2010-06-16 @ 12:51:59
URL: http://mramandaforsberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0