Sömnen

Jag vaknade nu!! Jag skulle endast lägga mig ner för att vila efter maten och kolla på tv men sömnen tog över.
Får lite ångest när jag sover så länge och under dagarna, fast inte har jag missat så mycket med tanke på att vädret suger.

Så nu ska jag laga mat igen, Försöker hålla i dessa måltider: frukost lunch mellanmål middag och kvällsmat haha.. Det är så det ska vara, vill även att lillen ska komma ut och vara stor och frisk. Så vad ska man laga?
Ris kyckling och currysås lutar det åt!

Imorgon har jag även föräldrautbildning igen, vi ska kolla på en förlossningsfilm!! Vad hemskt, jag kommer sitta där och ha ont för mig själv och grimasera under hela filmen typ. aj aj..

Hörs senare


Saknar er <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0