Shopping

Idag blir det att åka till ikea med alexandra, kommer handla hem en massa saker. Ska även passa på att köpa hem skötbord och lite snuttefiltar till bebisen. Och imorgon köper jag min svarta divan soffa (skinn) i från jysk. Så snart börjar det likna ett hem. Och min dubbelsäng som jag ska få av farmor kommer på lördag.

Hade tänkt att jag skulle tapetsera om i lägenheten, men eftersom jag endast vill bo här fram tills nästa vår så hoppas jag nog över det. Och sen köper jag alltid bara svarta och vita saker, och det passar ju till allt!

Vi hör när jag kommit hem från ikea. Docker åker jag vid 13, men kommer inte hinna uppdatera innan för jag ska antagligen träffa min bror och amanda innan jag åker. Och träffa deras nya hund!

Kommentarer
Postat av: Emily

jag ska till ikea imorn ju :P Hoppas du hittar nått fint :D Var ska du flytta sen?

2010-06-12 @ 13:54:52
URL: http://agressía.blogg.se/
Postat av: Mia

Hej!



Hittade hit via google, jag sökte på mailadressen [email protected]. Efter att ha läst lite på din blogg undrar jag om hon som skrivit den kommentaren är samma Jessica som bedragit massa folk?!



Hoppas du har tid att svara, all info är till stor hjälp!

2010-06-13 @ 07:14:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0