Så glad!

Jag skulle ha skrivit igår men jag somnade innan klockan 11, var så trött. Så nu har jag sovit ut och ska snart på stan och fixa med en massa papper. Oftast är pappersgöra tråkigt, men dessa papper är skitroliga. Ni kan ju nästan gissa varför? Jo för igår fick jag mina efterlängtade brev från migrationsverket!! Jag blev så lättad och glad. Så nu ska jag ner och lämna in dem ifyllda papperna och får mitt svar INOM 4 veckor. Snart är min älskling här. NU är det nara!

Det blir 4 månader sen jag träffade honom nu den 21e juni! Tiden går fort. har vi väntat 4 månader så är 4 veckor ingenting!

Nu ska jag hoppa in i en dusch!

Kommentarer
Postat av: Amanda

FAN VA KUUUL!!! :D änligen.. :D

2010-06-12 @ 18:17:13
URL: http://mramandaforsberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0