Mys i vasaparken

Har precis kommit innanför dörren typ, det första man gör är att sätta på datan såklart ;) Nej men hade hoppats på att pojkvännen min var inloggad men icke sa nicke. Blev iallafall en hel eftermiddag ute i solen med isabel, och NEJ jag brände mig inte. Täckte mig med en tröja för att undvika att bli grisrosa. Inte så snyggt och skönt!

Imorgon ska jag till barnmorskan, alltid lika efterlängtat "sjukhus" besök. Ska få höra hjärtljudet ännu en gång och sedan mätta magen :)

Nu ska jag laga ris med kyckling gryta.. Pusspussssssss

Kommentarer
Postat av: Malin

då får du skriva måttet i bloggen sen o sååå:D



vilken fin video han hade gjort åt dig gumman ..

puss malin

2010-06-22 @ 23:17:00
URL: http://thildabus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0