Midsommar..

Nu får det bli skärpning, jag ska börja blogga som förut igen. Men dessa dagar har jag haft annat för mig, har blivit heldagar ute i solen och när man kommit hem har det blivit mat, pratat med älsklingen och sedan sängen för att sedan gå upp skapligt dagen efter!

Firade midsommar ute hos malin i lindö, blev att äta med tjejerna ( pomme,lövbiff, sallad & tsatziki). Men jag åkte hem redan runt 23 tiden. Var helt slut så somnade skapligt och vaknade idag runt 12. Har hunnit med att städa hela lägenheten,tvätta,laga mat och handlat hem massa mat. Så idag gjorde jag mig ris,kyckling och currysås.

Har jag sagt att jag endast har gått upp 7 kilo under mina 6 månader+ 1 veckas graviditet? Jag tycker det är bra. Men som sagt det återstår några månader kvar tills bebisen kommer så det kommer nog bli massa fler extra kilon.

Hörs senare.....

Kommentarer
Postat av: Amanda

visst är han?! :D Och så stooor! :)



Du din lilla räka.. Du har inte gått upp mycket du inte! :D

2010-06-26 @ 23:32:58
URL: http://mramandaforsberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0