Lyckat alkoholköp

Mitt första köp på systembolaget slutade med en platta öl mindre och 250 kr fattigare (dock inte mina pengar, eftersom jag köpte till isabel). Civil poliserna ville vara lite jävliga och ta plattan och samtidigt slänga ur sig en del onödiga kommentarer som te.x att jag inte ska dricka för att jag är gravid? ( Om jag nu skulle dricka vilket aldrig skulle falla mig in så bryter jag endå inte mot någon lag) och sedan började fråga om min pojkvän, och hans har ingenting med en platta öl att göra. jaa dem är lite luriga dessa maktmissbrukande filurer.

Anledningen till att dem tog plattan var för att isabel som är 18 år bar på plattan, och jag trodde de kunde ha lite förståelse till varför hon bar.Men nej sån är lagen!

Jag ville bara skriva ut de, för är lite smått irriterad för att dem inte har hört av sig, för jag gjorde anspråk på plattan!!


Kommentarer
Postat av: emily

vadå hällde dom ut bärsen :O

2010-06-20 @ 20:08:22
URL: http://agressia.blogg.se/
Postat av: Amanda

Haha vilka jäävla idioter! fick du tillbaka plattan? :O :)

2010-06-21 @ 09:03:52
URL: http://mramandaforsberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0