Färdigt.

Mornmorn.

igår blev det en lång dag, först åkte jag som sagt ut till ikea med alexandra. Och fick med mig massa fint och behövande hem. Bland annat skötbord,klädsel till skötbord,badbalja och snutte filtar till bebisen. Sen lampor,bord, gardiner och lite annat till lägenheten.

Ska köpa soffan och köksbordet idag, och även kolla lite på stan efter lite småplock. Vill så gärna få iordning allt så fort som möjligt.

Sedan på kvällen så åkte jag alexandra och lisa hem till mig och fixade och monterade upp lite saker och sedan åt vi bara en massa onyttigt och umgicks. Och även idag ska jag träffa lisa som ska med mig och kolla efter lite saker.

Hörs senare..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0