..

Har precis kommit hem efter att varit på föräldra utbildningen, som jag tyckte va helt okej. Pratade mest om sådan som man givetvis redan vet. Men även visade dem upp ett plastbäcken och visade lite hur en förlossning fungerar, så nästa vecka ska vi kolla på en förlossningsfilm. Jag kommer nog skita på mig, tycker inte om att se sådant.

Var även och handla de hem det "sista" som jag behövde, men blev tyvärr inte de sista eftersom man glömmer det mesta. Har burit för mycket tungt denna vecka, fick smaka på mina första sammandragningar igår, kändes läskigt att man blev så stenhård i nedredelen av magen. Så ska nog ta det lite lugnare framöver.

Nu tänkte jag laga lite mat (pasta med ost/skinksås) och sedan lägga mig och vila..


Kommentarer
Postat av: Emma

Så fin du är med din mage Mickis :)

2010-06-04 @ 01:25:35
URL: http://emmadavidsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0