Elak morgon

En hektisk morgon har det varit, var uppe innan tuppen. Somnade runt 11 igår kväll och vaknade imorse vid 6. Lika bra att stiga upp så man får allt fixat. Duschade och åt frukost. Insåg under tiden att mitt internet är trasigt (till och från).. Hur ska jag prata med killen? Jo åkte ner till stan vid 9 köpte ett kort som man ringer utomalnds med och fick bara 8 min prattid, eftersom jag ringe mobil till mobil. Jag tjöt som en liten gris och tänkte hur fan ska jag prata med honom!?

Men nu verkar internet vilja funka igen, så hoppas de håller i sig till ikväll iallafall.

har även fixat med arbetsförmedlingen idag.. berättar mer senare, ska laga mat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0