colorama

Nu har jag och isabel varit ute och gjort en massa saker. Först var vi på jakt efter min telefon som vi hittade i en papperskorg inne på ett kontor efter att vi ringt och hört att det vibrerade. Folk undrade nog vad fan jag grävde i papperskorgen för. Men nu är det problemet löst!

Var även på colorama och valde tapeter och fick färgen blandad till köket plus alla redskap och lim/spackel. Förväntade oss inte att det skulle vara så tung. Men vi satt utanför colorama och väntade på skjuss, helt omöjligt att bära hem allt det där. Så bättre planering får det bli på mig..

Nu ska vi ut i folkparken och lägga oss i solen.. Pusspuss


Kommentarer
Postat av: Amanda

fråga: Hur i hela fridens namn hamnade den i en papperskorg på ett kontor? :O

2010-06-16 @ 18:49:05
URL: http://mramandaforsberg.blogg.se/
Postat av: Amanda

Hahaha! Fy fan vad otur! :D Men tur att ni hittade den! :D :D

2010-06-17 @ 08:45:52
URL: http://mramandaforsberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0