Svar!

Malin:
vad var första tanken som slog dig när du såg att du var gravid ?
Är du nervös inför förlossningen ?
vad gör dig mest nervös över att bli mamma ?

Svar: Samtidigt som jag skrattade så grät jag, men eftersom jag redan misstänk att jag var gravid så visste jag vad jag skulle göra.

Jag börjar bli nervös inför förlossningen, du om någon vet ju hur jag är när det gäller blod,smärta och sprutor ;)

Att jag ska misslyckas, och gå i samma fotspår som min egna mamma.


Emily:
Tror du att du kommer gå över tiden?

svar: Nej, faktiskt inte. Men med min "otur" så kanske det blir så endå haha..

Anonym:
Vem är pappan? Är ni tillsammans?

svar: Jose heter han, ingen som vet vem han är ;) yes vi är tillsammans.

Sandra:
vilka ska vara med på förlossningen?

Hur gammal är din karl ;D?

Ska du tillbaka till Chile inom en snar framtid?

Svar: Min pojkvän och hans mamma ska vara med under förlossningen. Och jose är 21 (89a). Om några år, först ska jag plugga här och sedan kanske bara resa ner som en semester. Men Att bo därunder än längre tid får bli om några år.

Amanda:
vad tycker du om hundfan? Svara ärligt! :P

Svar: Vad jag tyckte om hundfan? Heeeelt underbar och snäll. Dock lite galen när han får sina damp ryck och springer fram och tillbaka ;)



Kommentarer
Postat av: melissa

faan hann inte fråga frågor hahaha.. men om ja undrar ngt så lufter jag luren ist hhahaha....



eller får man fråga ngr frågor nu?



Vad va dina planer egentligen när du åkte till chile?

Hur träffades du och jose?

Hur länge har ni varit tillsammans?

Kärlek vid första ögonkastet? ;)



Det e lugnt mickis... du kommer INTE att bli som din mamma... :) man kommer misslyckas med massa saker med barnen men bara kärleken till barnet finns där så kommer du inte misslyckas...

2010-07-31 @ 22:28:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0