Mvc

Eftersom det varit dålig uppdatering på senaste tiden så har jag inte berättat hur det gick på mitt senaste barnmorske besök. Allt såg bra ut hjärtljuden låg på 140 och magen var 29 cm. Hon tyckte jag verkade pigg, men själv känner jag hur kroppen sakta tar stryk. Glad över att jag än så länge inte fått foglossning iallafall.

Däremot måste jag sluta stressa och fixa allt själv, glömmer bort att jag är gravid ibland och finns saker jag inte kan göra, som att lyfta för mycket tungt. Börjar få väldigt mycket med sammandragningar plus mensliknande värk. Så barnmorskan sa att skulle dem börja komma oftare så skulle jag ringa till förlossningen?! Men bara att göra som hon säger.

Och jag har gått upp 2 kilo från den 23 juni till 21 juli. Helt okej. Än så länge har jag endast gått upp 9.5 kilo på 7 månader..

Kommentarer
Postat av: fabiola

jag tror du kommer föda tidigare fan du har sammandragningar hela tiden ju :o

2010-07-30 @ 03:07:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0