Dagens..

Har precis kommit hem, nu står farmor och lagar chilensk mat ( pastel de choclo ) Så underbart gott.. Var nere på stan förut och hämtade ut pengar på forex och sedan betalade jag min pojkvän och hans mammas biljett. Så nu kan jag med säkerthet säga att han reser den 21 augusti.

Passade på att handla hem lite mat och även boka farmors biljett hem imorgon, men hon kommer tillbaka nästa vecka! Och idag får jag finbesök HAHA, min bror,hans flickvän,dotter och hund kommer. Dock stannar hunden kvar med mig tills på fredag om jag förstod rätt, så nu blir jag sysselsatt i några dagar, skönt!

Kommentarer
Postat av: alexandra

Glöm inte att ta det lungt också!!!!!!! <3

2010-07-28 @ 14:22:18
Postat av: Emily

va! har kim barn!

2010-07-28 @ 15:35:03
URL: http://agressia.blogg.se/
Postat av: sophia

Åhhhhhhhhhhhhh fy fan va gott..ja älskar pastel de choclo.. så jävla gott.. ät åt mig oxå hahahaha hoppas du mår bra.. va kul att du äntligen kan räkna in dagarna tills killen kommer :) massa kramar..

2010-07-29 @ 00:09:15
URL: http://sssophiaa.blogg.se/
Postat av: Anonym

ja kim har barn.. :)



HAHA Mikaela.. Skönt va? Lilla terroristen är i huset.. :P

2010-07-29 @ 18:07:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0