Patetiska människor

Haha ok, jag ska vara omogen nu och tillägna ett inlägg till denna "anonym" som tydligt inte kan stå för sina åsikter, för skulle du stå för dem skulle då skriva ditt namn!

Till en början, vad har du med mitt liv att göra? mitt sex liv? vem jag är tillsammans med? och vem jag väljer att skaffa barn med?
Och att börja dömma någon för någonting du inte har en aning om är riktigt lågt! Mest pinsamt för i detta fall har du riktigt fel! Och som du själv säger, karma och att livet straffar en! Du kommer att se vilka som kommer att straffas ;)

Och en sista sak, visste du att ditt ipnummer kan kollas upp? Är det så att du har bredbandsbolaget gumman? haha fortsätt bara, du undehåller mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0