Kollat upp ditt ipnummer!

Snälla människa ge upp, vem du nu än är ge upp!

Du skriver anonymt och grattar mig, sen ändrar du ditt namn till lisa, sen skriver du anonymt till mig igen och frågar en massa frågor, sedan skriver du och har bytt namn till cissi!

Okej till en början, svarar ej på anonyma kommentarer om mitt liv, för det andra så har "dessa personer" skrivit från samma data, alltså lisam anonym & cissi är samma person med ip nummer 213.66.149.81!

Så försök inte skriva en massa kommentarer med tusentals frågar, för jag vet vem du är ditt psykfall!
Tror vi alla kan lista ut det, eftersom dem flesta frågorna krestar runt min bror KIM.


Kommentarer
Postat av: Amanda

Haha!

2010-02-25 @ 09:01:21
URL: http://mramandaforsberg.blogg.se/
Postat av: din bror kim

bra där syster. ahah hon har inget liv hajjar du väl.

2010-02-25 @ 09:24:21
Postat av: din bror kim

är det något problem syster som ja kna lösa nu när jag åker på mermis? ring mig har ej ditt nr

2010-02-25 @ 09:30:53
Postat av: Mikaela

Haha nej inga problem! Hon är det minsta problemet i våra liv! Hon försöker bara få oss och bry oss om vad hon nu styr med! Här ta mitt nummer, så vi kan ses 0760667246

2010-02-25 @ 10:34:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0