Ingen bra dag idag!

Just nu vill jag bara att klockan ska bli mycket så man kan lägga sig igen och dra täcket över huvudet!
Vaknade med en sån ångest, ångest över vad? Joo jag saknar min pojkvän så otroligt mycket..
Låter kanske idiotiskt för vissa att jag skulle ha ångest över en sådan sak, men jag har det.
Jag vill ha honom vid min sida, speciellt under graviditeten. Jag känner mig ensam, även om jag vet att jag har vänner som stöttar mig till fullo, men jag behöver kärlek, manlig kärlek och manlig beröring!
Jag saknar honom så mycket.. Kan inte tiden gå lite fortare så jag har honom vid min sida igen?
Det känns så tungt att säga till en människa hur mycket han betyder för mig genom några tryck på tangenterna, eller genom videosamtal utan att ens kunna vara i samma rum som honom.

Te amo..

No tengo corazon ni ojos para nadie, solo para ti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0