Hemskt!

Måste berätta om gårdagen, detta är något som gör mi fruktansvärt förbannad!

Sitter hemma hos min pojkvän med hans lillebror.. Helt plösligt hör vi skott och kollar ut genom fönstret, en bil med flak stannar och ur flaket hoppar ungefär 15 killar ur och hoppar på en kille som springer för livet, dunkar ner honom på marken och sparkar honom i huvudet, håller upp armarna så att han ej ska kunna skydda ansiktet! Vi såg hela händelsen och plötsligt säger min pojkvän att någon knivhogg honom, jag såg ej eftersom dem var minst 15 killar på en! och 2 skott till avlossas från grannen som vill skrämma iväg killarna, dem springer upp på flaket och kör iväg, och killen reser sig efter ett tag och börjar promenera, men sen sprang grannarna ut och kolla efter honom! Man vet aldrig hur illa skadad han blev, och kanske hade han bara kommit en bit och sedan trillat ihop!!

Har aldrig hört ett skott avlossas, aldrig sett ett bråk där någon blir knivhuggen, jag blev så nervös att jag sedan spenderade ett tag inne på toan, mådde fruktansvärt illa!

Jag saknar lugna trygga sverige

Kommentarer
Postat av: Malin

jag förstår det =/ Snart kommer du !

2010-02-08 @ 20:12:11
URL: http://thildabus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0