Godmorgon!

Kom precis hem från isabel, spenderade min natt där!
Igår så fikade vi på coffe house, tills vi bestämde oss att dra ut.. Så hem till isabel och stress fixa sig, sedan ner till världens bar och slutligen otten! Hade kul, dock var jag ju nykter men drack 3 redbull under kvällens gång så blev aldrig någon säckpotatis inte! Sedan när man skulle hem, hände det lite andra små smaskigheter haha!!
Jaja, nu är jag världshungrid så ska ta mig lite frukost!

Uppdaterar senare

Amanda det var bekant på din blogg med va ;)


Kommentarer
Postat av: Amanda

haha aa.. Man skulle kunna göra en serie av det "psykona anfaller" och film "jag vet vad psykot gjorde förra sommaren".... Jag blir rädd!! :P

2010-02-27 @ 15:54:12
URL: http://mramandaforsberg.blogg.se/
Postat av: Anonym

gumman! först vill jag säga grattis till barnet...sen tänkte jag bara påminna om att det står på burkarna att gravid bör inte dricka red bull (olika energidrycker) ville ba ge råd.. ;) ha det så bra! många kramar melissa j

2010-03-03 @ 15:22:20
Postat av: fabiola

hej tjockis , vetu gumman de inte bra att du dricker redbull !! <3 hare bra cuidatee<3

2010-03-10 @ 20:31:57
URL: http://fabioladuvet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0