Bebissjukan

Alla har eller ska ha barn, jag blir nästan själv lite små nervös!
Alla tankar flyger i huvudet om jag blir en bra mamma, om han/hon är frisk och så vidare..
Men gud vad jag ser fram emot det..

Och snart kanske man blir faster också, då kim min storebror och hans flickvän amanda kanske får en liten trudilut hoppas jag verkligen! Hade ju sett fram emot att bli faster, men tur att jag aldrig blev de!
Men du amanda, det ska bli kul och träffa dig! Ta hand om min bror..


Just de, emelies kloka ide, ska trycka en tröja där det ska stå:
Made in chile!


Kommentarer
Postat av: din bror kim

hehhe detta förhållande kommer gå bäst lovar dig hon e de bästa som hänt mig.a tur att hon ljög för mig om att hon va med barn synd för den som kommer ha barn med spyckofallet hahah..

2010-02-25 @ 14:43:42
Postat av: emli

VA ska kimpan bli pappi :D:D. Fan vad kul! Hälsa grattis till gubben :D. Hahaha jag är så jävla bra faan, Ska trycka en tröja åt dig gumms :D<3, Ses om ett tag!

2010-02-25 @ 15:39:08
URL: http://emlikarlsson.blogspot.com/
Postat av: din bror kim

haha nej skA inte bli. men vi ska satsa på det =D

2010-02-25 @ 17:57:12
Postat av: sandra

Håller med Kim faktiskt! Stackars nästa karl hon drar historier för :p



Och kim Du är värd det bästa :)

2010-02-25 @ 20:46:58
URL: http://sandraborggren.blogg.se/
Postat av: Amanda

Kim: Tur att du inte snackar skit om mig nu för dåå... <3 :P



Mikaela: Ska bli skitkul att ses (!) och jag lovar att ta hand om honom.. :D Bra tryck förresten!! HAHA!

2010-02-26 @ 07:50:44
URL: http://mramandaforsberg.blogg.se/
Postat av: kim

hehe tack så mycke =)

2010-02-26 @ 12:38:34
Postat av: emli

Jaha men fan vad nice :D. Då blir det en made in cilie och en made in sweden haha :D... hoppas du har det bra kim! hör av dig när du är hemma i Norrköping :)

2010-02-26 @ 13:47:49
URL: http://emlikarlsson.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0