Åh!!!

Jag säger bara att man kan inte ha mer otur än vad detta liv har gett mig!!

Igår kväll så började jag få som en liknande mensvärk, började bli orolig!
Så vi ringde till en gynekolog och han sa att det nog inte var någon fara, men under kvällen så började det komma små blödningar, så mina svärföräldrar körde upp mig till akuten direkt!
MEN dem tog inte emot mig, jag gråtandes med värkar hjälpte inte. Utan vi fick köra runt och kolla efter ett statligsjukhus, men dem kunde inte heller ta emot mig eftersom min försäkring inte var gilitig på deras sjukhus.
Så vi fick köra hem, och väl hemma var alla nervösa och ville verkligen inte vänta tills morgon dagen, men tyvärr hade vi inget val!

Så idag äntligen fick jag komma till en gynekolog, han vägde mig och gjorde ultraljud fast på magen (ej vaginalt)
Och det såg bra ut, FÖRUTOM att jag är i vecka 7+3 men att min bebis bara var 13 mm och man såg inte embryot bara själva påsen som han ska befinna sig i, så frågan är om han nu har slutat växa och inte lever längre, eller om han är felberäknad och väldigt liten! Det finns bara 2 möjligheter, och jag är sååååå orolig!!!
Såg verkligen fram emot att ha en liten bebis, men ska inte tänka på det värsta!!
Så måste göra ett akut ultraljud så fort som möjligt när jag kommit till sverige, så om lillen har växt till 23 mm, så är allt som det ska, annars ville han inte komma till världen denna gång :(

Ville bara rensa huvudet! tack och hej

Kommentarer
Postat av: Amanda

Å gud, stackare! :( Men du ska se att allt löser sig!! Och barnmorskor kan ha fel ska du veta! Stressa inte upp dig nu bara och lycka till!!

2010-02-17 @ 09:42:16
URL: http://mramandaforsberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0