frågor

Hittade denna på elins blogg som jag ska besvara dag för dag!

Dag 2 - Min första kyss.

Dag 3 - Vad är kärlek?
Dag 4 – Mina rädslor.
Dag 5 – En nytagen bild på mig & 10 faktapunkter om mig.
Dag 6 – Min första fylla.
Dag 7 – Min bästa vän.
Dag 8 – Det här hade jag på mig idag.
Dag 9 – Min första kärlek.
Dag 10 – Det här önskar jag mig i julklapp.
Dag 11 – Mina syskon.
Dag 12 – Ett resemål jag vill åka till.
Dag 13 – Det här får mig att må bra.
Dag 14 – Det här får mig att gråta.
Dag 15 – Mina drömmar.
Dag 16 – Det här är jag beroende utav.
Dag 17 – Mitt favoritminne.
Dag 18 – Det här betyder musik för mig.
Dag 19 - Min favorit högtid.
Dag 20 – Någon jag vill byta utseende med & varför.
Dag 21 – Det här får mig att vara lycklig.
Dag 22 – Det här stör mig.
Dag 23 – Det här är jag tacksam över.
Dag 24 – Mina mål för 2011

Kommentarer
Postat av: emily

Uh! Snor den! :D

2010-12-02 @ 16:34:17
URL: http://agressia.blogg.se/
Postat av: Kim

Hoho uppdatering! Du är sen med din lista ;)

Btw jag har värsta träningsvärken i mina lår haha!

2010-12-03 @ 10:09:21
URL: http://kimbjornsdottir.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0