,.-

Dålig uppdatering, jag vet! Har haft fullt upp med att få pojkvän och svärmor att känna sig hemma och bara umgås! Kan börja med att berätta att när jag väntade på dem efter att dem landat så höll jag på att KOLLAPSA, har nog aldrig varit så nervös i hela mitt liv. Visste inte hur jag skulle reagera när jag såg honom, men allt gick bra. Var en av dem bästa stunderna som jag haft i mitt liv, och allt kändes som vanligt och till och med bättre.Trodde att jag skulle vara blyg och att det skulle vara jobbigt att börja om från början med allt efter 6 månader. Men allt är som om att vi aldrig varit ifrån varandra.

Skönt och ha någon som hjälper mig att laga mat, diska, städa, ge mig en mass massge och bara ger mig kärlek! Äntligen är han här efter 6 månader...

Ska försöka uppdatera senare ikväll

Kommentarer
Postat av: Malin

Åhhhhh mys, im so happy for u baby !!!! :)

2010-08-25 @ 22:09:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0