Upptäcksfärd

Hela dagen har varit en upptäcksfärd!
Nu kollade jag på min mage och upptäckte att jag börjar bli väldigt hårig runt mage, visserligen har jag alltid varit lite hårig på magen, men nu är det värre.
Så nu har jag bestämt, utan att prata med tjejerna, men när magen är så stor att jag inte klarar av att se från naveln nedåt, så får ni noppra min mage (HAHA) så nu vet ni de issa, lina, alle & jess!
En för alla, alla för en. Laganda eller hur tjejer?
Och i uppgift ska ni prata med magen ( det finns faktiskt en bebis i som hör dig) även om ni bara tycker det är en mage.
Har jag för mycket krav haha, kanske!

Nu pumpar jag lite hardstyle, så bebisen kommer ut med massa energi och förmodligen adhd som sin morbror haha!!


Kommentarer
Postat av: amanda

hahaha snällt mot tjejerna! adhd.. och ett litet fetto.. :P

2010-04-20 @ 18:06:46
URL: http://mramandaforsberg.blogg.se/
Postat av: Jessica

hahahah, du e inte frisk !

2010-04-21 @ 11:26:29
URL: http://jezss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0