Criminal minds

Vaknade för ett tag sen, har precis ätit mat och kollat på en massa avsnitt av criminal minds som jag laddat ner.
Så idag blir det att spendera dagen framför datan och kolla på fler avsnitt.
Jo just de, jag har massa marddrömmar! Varje natt något nytt!
Inatt mördade jag en man, har tidigare drömt att jag och min pojkvän mördade en tjej.
Sen har jag även varit med i tsunamis och jordbävningar och suttit i en massa läskiga karuseller.
Snart vill jag inte sova, blir livrädd när jag vaknar!

Tänkte ladda upp masssa låtar på min blogg som jag lyssnade på i chile, så jag får lite nostalgi!
Underbart!

Vi hörs


Kommentarer
Postat av: amanda

drömde också jättemycket HELSJUKA saker när jag var gravid.. :)

2010-04-06 @ 23:56:30
URL: http://mramandaforsberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0