Allt i ett!

Som ni ser har jag helt nytt utseende på min blogg, tack vare jessica som fixade det åt mig :) Tack!
Och eftersom hon tog sig tiden att göra de, så ska jag börja ta mig tiden att blogg..
Åtminstonde blogga om något intressant, om det nu går?
Men ska iallafall försöka blogga intensivare.

Nu är jag iaf hemma efter fika med lina. Det var mysigt!
Gick även förbi H&M och köpte mig stretch jeans leggins, Eftersom min andra börjar spricka ;)
Skyller på att dem är några månader gamla, för tjock är jag inte, nej nej(!?) haha.
OCH en deo eftersom min andra var slut, och ni som säger att det är underbart att vara gravid, häng er!
Jag luktar svett, något jag aldrig haft problem med tidigare och kraftigare hårutväxt.
Så snälla låt dessa resterande månader gå fort!
Tack på förhand.

Vi hörs!


Kommentarer
Postat av: amanda

Snygg!!! :)



Och vad är det för pucko som har sagt det??? :P

2010-04-05 @ 18:40:45
URL: http://mramandaforsberg.blogg.se/
Postat av: amanda

hahaha neej.. det är fan för jävligt!! det är typ det värsta ever! Och vänta du bara tills i sommar.. då är det varmt och man svettas ihjäl, man har ont, kroppen är fylld av vätska, man vill vara snygg och smal, ha bikini och klänning, men det kan man inte.. Sen tror man att man ska kunna träna när man har fött, men det orkar man inte.. haha!

2010-04-05 @ 19:20:29
URL: http://mramandaforsberg.blogg.se/
Postat av: Emma

Hoppas det är bra med dej och magen ;)KRAMAR

2010-04-05 @ 20:42:33
URL: http://mondoblog.se/EmmaH

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0