Aftonbladet

Jag vet inte om det är mina graviditetshormoner som spökar för mig!
Men usch vad känslig och hatiskt jag är emellanåt.
Läste precis aftonbladet och kunde inte udvika artikeln om killen som våldtagit 2 flickor, och han har blivit hyllad.
Men nu när kommunen äntligen öppnat sina ögon och ger honom lvu, då pratar hans mamma ut om att man inte kan göra så mot honom, han är ett BARN!
Hon är ju dum i huvudet, för ett barn våldtar inte!!

Och sen det äldre paret som blev överfallna och kvinnan dog 78 år gammal.
Hoppas killen som gjorde detta dör, ska bli spännande och se vad för ursprung han har.
 Jag kommer inte bli förvånad!
Eller jag kanske blir det för en gång skull? intressant...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0