Ändrade planer

Skrev i tidigare inlägg att Min bror skulle komma hit, vilket han aldrig gjorde.
Så mats kom över med läsk och kebab rulle, mums!Sedan åkte vi till lindö för att hämta upp Malin.
Sen ville jag köra bil, så vi åkte till en väg borta vid kråkvilan. Och är ganska förvånad, eftersom jag endast har kört bil en gång tidigare, då var det dock bara några meter! Men denna gång körde jag på en väg, till och med 60 km/h ;) Så jag slänger upp en liten video från min lilla tur, livrädd & skakis!



Mats skulle passa bra som körskolelärare!
Och malin som rallyförare!


Kommentarer
Postat av: Lina

hahahaha mickis :D

2009-11-16 @ 11:43:15
URL: http://linagraanbergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0